נעצרו בני נוער שפרצו לבתים במודיעין עילית

אבי יעקב | צילום: אילוסטרציה No Comments on נעצרו בני נוער שפרצו לבתים במודיעין עילית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הילדים המיוחדים שלומדים בגן לחינוך מיוחד ששוכן בעיר מודיעין עילית לא ידעו את נפשם מצער. מיד לאחר ששבו לפעילות לימודית לאחר חופשת חג הפסח, גילו הילדים והצוות החינוכי כי גן הילדים נפרץ ומתוכו נגנבו שני פרטים יקרי ערך עבור הילדים.

הפריט הראשון היה מכשיר שמסייע לשיקומם של ילדי הגן הלוקים בשמיעתם. מדובר במכשיר בשווי אלפי שקלים שבלעדיו אין משמעות ואין יכולת לסייע טיפולית בבעיית הילדים הללו. בנוסף נגנב מכשיר טאבלט שעליו תוכנות ייחודיות שמסייעות לילדים הללו.

הצוות החינוכי ניגש אל נקודת המשטרה המקומית והגיש תלונה על הרכוש שנגנב ולמעשה השבית חלק מיכולתם של הילדים המיוחדים להשתקם.

המקרה הועבר ע"י מפקד נקודת המשטרה לטיפולו של רכז המודיעין אבי בן עמי, וזה החל בחקירה מאומצת ובדגש על ניסיונות להשיג מיידע מודיעיני על מבצעי הפריצה לגן הילדים.

לא חלפו אלא מספר ימים ובתום חקירה מאומצת ומקצועית רכז המודיעין הצליח לחשוף מי עומד מאחורי הפריצה.
התברר כי החשודים המידיים הם קבוצה של נערים בני 15-17 תושבי מודיעין עילית שפרצו לגן הילדים והדרך לתפיסתם הפכה למוחשית יותר. צוות של בלשי תחנת בנימין נכנס אל העיר ועצר את הנערים ולאחר מכן הם הועברו לחקירה.

בחקירה התבררה התמונה בכללותה. הנערים שנעצרו החלו לגולל בפני החוקרים כי הם עוסקים בפריצות באופן שיטתי ובחודשים האחרונים הם הספיקו לפרוץ לבתי כנסת לישיבות ולגני ילדים בעיר. חוקרי המשטרה חושדים כי ישנם מספר מיקרים של פריצות בעיר להם אחראים בני הנוער שנעצרו וקוראים לתושבי העיר שסבלו מפריצות לבתיהם להגיע ולהתלונן במשטרה. יש לציין כי הרכוש שנגנב הוחזר לבעליו, והילדים המיוחדים זוכים שוב לקבל את הטיפול הראוי להם. וכנגד הנערים מתנהלת חקירה פלילית.



0 תגובות